Bezig met laden...
Wij staan voor:
  • Gratis bezorging (NL)
  • Snel in huis
  • Beste prijsgarantie
  • 450 m2 winkel
  • Hoge reviewscore
Bel of mail ons:
  • 074 - 3491551
  • Stuur ons een e-mail
Bezoek onze winkel:
  • Deel van de collectie te bekijken
  • Ma t/m vr: 09:00 – 17:00 uur
  • Zaterdag: 10:30 - 16:30 uur

Benito eetkamerstoel 2.0 velours

Benito eetkamerstoel 2.0 velours komt uit ons eigen geliefde merk DS4U. Benito is comfortabel en trendy. De perfecte combinatie voor iedere (woon)keuken, eetkamer of zelfs op kantoor. Benito is bekleed met een zachte velvet stof. Ze is verkrijgbaar in zeven kleuren: zwart, champagne, goud, roze, petrolblauw, donkergroen en grijs. Voor ieder wat wils, of natuurlijk leuk met elkaar te combineren voor een speels effect. Benito is daarnaast voorzien van een ruitpatroon in de rugleuning. De zitting is bevestigd op een stevig metalen onderstel in de kleur zwart. Combineer Benito eetkamerstoel 2.0 velours ook eens met haar grote zus Ravi eetkamerstoel 2.0 velours. Dit is dezelfde variant met armleuning. Kom ze bekijken en uitproberen in onze winkel in Hengelo.

Regular Price € 129,00 vanaf € 89,00
Benito eetkamerstoel 2.0 velours is te bestellen in veelvoud van 2
Productinformatie
Artikelnummer2806-192.0
Gewicht5 kg
Materiaal bovenzijdeVelvet
ArmleuningZonder armleuning
Hoogte85 cm
Diepte41 cm
Breedte52 cm
Zitdiepte41 cm
Zithoogte40 cm
In hoogte verstelbaarNee
Zithoogte verstelbaarNee
MerkDS4U
Garantie2 jaar
LeverstaatSimpel monteerbaar
Andere populaire modellen

Winkelbezoek

Altijd deskundig advies:

Krijg inspiratie door het bezoeken van onze fysieke winkel in Hengelo.
U vindt daar een samengestelde selectie van geselecteerde producten en settings die we u graag willen laten zien.
Ons team helpt u graag alle vragen te beantwoorden en denkt graag mee in oplossingen en kan eventueel aanwezige stofstalen laten zien van kleuren die niet in de winkel te zien zijn.

Aanwezigheid van producten: 

Helaas kunnen wij door ons enorme online assortiment  van 5000+ artikelen maar een klein geselecteerd gedeelte aan u laten zien.
Verder wisselt de collectie die wij in de winkel hebben staan op basis van seizoen en binnenkomst van nieuwe producten etc.
Wij raden u dan ook aan om even contact met ons op te nemen als u voor een specifiek product langskomt zodat we u niet hoeven teleur te stellen als deze op dat moment niet aanwezig is!
Dit kan via 074-3491266 en info@zeerfraai.nl

Betaalmogelijkheden en openingstijden:

U kunt bij ons in de winkel zowel met PIN betalen als contant indien u dit liever wenst.
De winkel is elke dag geopend tussen 09:00 en 17:30 en op zaterdag tussen 10:30 en 16:30. (eventueel geldende corona maatregelen buiten beschouwing gelaten)

Kan ik een product eventueel direct meenemen:

Als het product aanwezig is in ons direct aangrenzende magazijn dan kunnen wij u de producten uiteraard direct laten meenemen.
Mocht het product extern liggen of u levering op een andere dag wensen dan gaan we dit uiteraard voor u in orde maken!

Voor aanvullende informatie verwijzen wij naar onze winkelpagina

 

 

 

Verzenden

Altijd gratis:

Wij rekenen geen verzendkosten voor zendingen binnen Nederland en België, enkele gevallen daargelaten waarbij het transport technisch niet mogelijk is franco te verzenden. Hierbij is het duidelijk aangegeven. 
Zelfs als u een kleine order plaatst rekenen we geen verzendkosten. De verzendvoorwaarden voor landen buiten Nederland en België kunnen afwijken.
Per bestemming rekenen we een marktconform tarief. Neem contact met ons op voor de exacte verzendkosten naar het buitenland.

Verzending: 

Onze artikelen worden via een pakketdienst of wegtransport bij u bezorgd. De levering geschiedt tot aan eerste drempel begane grond.
Een deel van onze producten worden ongemonteerd geleverd. U dient zelf het product uit te pakken en te monteren.
U bent zelf verantwoordelijk voor de handeling binnenshuis.

Wanneer komt mijn zending?

Met ons hele team werken we keihard om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te leveren, echter kan hier door gebruik van meerdere magazijnen en leveranciers geen eenduidig antwoord op worden gegeven.
Zodra de zending wordt overgedragen aan de vervoerder, ontvangt u een track&trace code waarmee de zending kan worden gevolgd.
Bij grotere zendingen en palletzendingen kan er een ander procotol volgen, wij informeren u dan uiteraard wel via telefoon of mail dat uw zending naar u onderweg is.

 

Bestelt u artikelen met verschillende levertijden of uit verschillende magazijnen, dan wordt uw bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen.

Tips:

-       Wenst u levering op een specifieke (werk)dag?
        Neem dan contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden!

-       De chauffeur is alleen, bij het afleveren van uw bestelling. Heeft u een groot artikel besteld zoals een tafel, bank of kast? Dan raden wij aan zelf wat extra hulp bij het lossen te regelen.

Levertijd:

Wij doen ons uiterste best om bij alle producten op onze website de meest actuele levertijd aan te geven, desondanks kan het voorkomen dat iets tijdelijk uit voorraad raakt en alweer besteld wordt voordat wij het hebben kunnen aanpassen.
U bent dan natuurlijk nooit verplicht om te wachten en behoudt het recht om te annuleren.
Aangegeven levertijden op de website worden ook in de mail bevestiging naar u toe nogmaals aangegeven.

Garantie

Op al onze producten zit een garantie van 2 jaar voor consumenten. Mocht er na die periode als nog iets mis zijn met het product dan mag je gewoon contact met ons opnemen. We streven er na om kwalitatief goede producten te leveren met een lange levensverwachting. Daarom nemen we iedere klacht uiterst serieus en zullen trachten deze snel en naar tevredenheid op te lossen. Dit kan middels reparatie of het verstrekken van een vervangend product.

Klachten

We streven ernaar om iedere bestelling snel, correct en in perfecte conditie af te leveren. Mocht dit niet het geval zijn dan willen we je vragen om de volgende procedure te hanteren:

  1. Stuur een mail met de omschrijving van de klacht naar klantenservice@zeerfraai.nl
  2. Geef in de mail aan om welk item het gaat
  3. Geef in de mail aan om welk ordernummer en factuurnummer het gaat
  4. Stuur altijd foto’s van de klacht

We streven er naar om iedere klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen!

Vindt u onze oplossing niet voldoende, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.