Bezig met laden...
Wij staan voor:
  • Gratis bezorging vanaf €50 euro (NL)
  • Snel in huis
  • Beste prijsgarantie
  • 450 m2 winkel
  • Hoge reviewscore
Bel of mail ons:
  • 074 - 3491551
  • Stuur ons een e-mail
Bezoek onze winkel:
  • Deel van de collectie te bekijken
  • Ma t/m vr: 09:00 – 17:00 uur
  • Zaterdag: 10:30 - 16:30 uur

Restauranttafel 70x70x74 cm - sloppy edge - naturel

Laat de Label51 Restauranttafel 70x70x74 cm - sloppy edge - naturel jouw horecagelegenheid transformeren tot een stijlvolle en gastvrije plek. Dit prachtige meubelstuk, ontworpen door het gerenommeerde woonmerk Label51, combineert functionaliteit met natuurlijke charme.

Met zijn compacte afmetingen van 70x70x74 cm biedt deze tafel de perfecte ruimte voor intieme diners of gezellig samenzijn. Het mangohouten blad met sloppy edge straalt een natuurlijke elegantie uit en geeft elke tafel een uniek karakter.

Het robuuste metalen onderstel zorgt niet alleen voor stabiliteit maar voegt ook een vleugje industrieel design toe, waardoor deze tafel een veelzijdige keuze is voor diverse horeca-interieurs.

Of je nu een café, restaurant of bistro runt, deze Label51 Restauranttafel is ontworpen met het oog op duurzaamheid en stijl, waardoor het de ideale keuze is voor dagelijks gebruik in een bruisende horecaomgeving.

Creëer een uitnodigende atmosfeer waar gasten kunnen genieten van heerlijke gerechten en gezellig samenzijn met de Label51 Restauranttafel 70x70x74 cm - sloppy edge - naturel.

€ 178,00
Restauranttafel 70x70x74 cm - sloppy edge - naturel aanpassen
Restaurant/Bartafel Blad Vierkant Sloppy Edge 70x70 cm - naturel   + € 99,00
Poot Restauranttafel 40x40x71 cm   + € 79,00

* Verplichte velden

Uw aanpassing
Restauranttafel 70x70x74 cm - sloppy edge - naturel
Restauranttafel 70x70x74 cm - sloppy edge - naturel

Op voorraad

€ 178,00

Samenvatting
    Productinformatie
    Artikelnummer11625-NA10-11634-10
    HoofdkleurNaturel
    Materiaal bovenzijdeHout
    Hoogte74 cm
    Diepte70 cm
    Breedte70 cm
    MerkLabel51

    Winkelbezoek

    Altijd deskundig advies:

    Krijg inspiratie door het bezoeken van onze fysieke winkel in Hengelo.
    U vindt daar een samengestelde selectie van geselecteerde producten en settings die we u graag willen laten zien.
    Ons team helpt u graag alle vragen te beantwoorden en denkt graag mee in oplossingen en kan eventueel aanwezige stofstalen laten zien van kleuren die niet in de winkel te zien zijn.

    Aanwezigheid van producten: 

    Helaas kunnen wij door ons enorme online assortiment  van 5000+ artikelen maar een klein geselecteerd gedeelte aan u laten zien.
    Verder wisselt de collectie die wij in de winkel hebben staan op basis van seizoen en binnenkomst van nieuwe producten etc.
    Wij raden u dan ook aan om even contact met ons op te nemen als u voor een specifiek product langskomt zodat we u niet hoeven teleur te stellen als deze op dat moment niet aanwezig is!
    Dit kan via 074-3491266 en info@zeerfraai.nl

    Betaalmogelijkheden en openingstijden:

    U kunt bij ons in de winkel zowel met PIN betalen als contant indien u dit liever wenst.
    De winkel is elke dag geopend tussen 09:00 en 17:30 en op zaterdag tussen 10:30 en 16:30. (eventueel geldende corona maatregelen buiten beschouwing gelaten)

    Kan ik een product eventueel direct meenemen:

    Als het product aanwezig is in ons direct aangrenzende magazijn dan kunnen wij u de producten uiteraard direct laten meenemen.
    Mocht het product extern liggen of u levering op een andere dag wensen dan gaan we dit uiteraard voor u in orde maken!

    Voor aanvullende informatie verwijzen wij naar onze winkelpagina

     

     

     

    Verzenden

    Altijd gratis vanaf €50 euro:

    Wij rekenen geen verzendkosten voor zendingen binnen Nederland boven de €50 euro, enkele gevallen daargelaten waarbij het transport technisch niet mogelijk is franco te verzenden. Hierbij is het duidelijk aangegeven. Voor bestellingen met een bedrag onder de €50 euro vragen wij €4,95 verzendkosten.  
    De verzendvoorwaarden voor landen buiten Nederland kunnen afwijken.
    Per bestemming rekenen we een marktconform tarief. Neem contact met ons op voor de exacte verzendkosten naar het buitenland.

    Verzending: 

    Onze artikelen worden via een pakketdienst of wegtransport bij u bezorgd. De levering geschiedt tot aan eerste drempel begane grond.
    Een deel van onze producten worden ongemonteerd geleverd. U dient zelf het product uit te pakken en te monteren.
    U bent zelf verantwoordelijk voor de handeling binnenshuis.

    Wanneer komt mijn zending?

    Met ons hele team werken we keihard om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te leveren, echter kan hier door gebruik van meerdere magazijnen en leveranciers geen eenduidig antwoord op worden gegeven.
    Zodra de zending wordt overgedragen aan de vervoerder, ontvangt u een track&trace code waarmee de zending kan worden gevolgd.
    Bij grotere zendingen en palletzendingen kan er een ander procotol volgen, wij informeren u dan uiteraard wel via telefoon of mail dat uw zending naar u onderweg is.

     

    Bestelt u artikelen met verschillende levertijden of uit verschillende magazijnen, dan wordt uw bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen.

    Tips:

    -       Wenst u levering op een specifieke (werk)dag?
            Neem dan contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden!

    -       De chauffeur is alleen, bij het afleveren van uw bestelling. Heeft u een groot artikel besteld zoals een tafel, bank of kast? Dan raden wij aan zelf wat extra hulp bij het lossen te regelen.

    Levertijd:

    Wij doen ons uiterste best om bij alle producten op onze website de meest actuele levertijd aan te geven, desondanks kan het voorkomen dat iets tijdelijk uit voorraad raakt en alweer besteld wordt voordat wij het hebben kunnen aanpassen.
    U bent dan natuurlijk nooit verplicht om te wachten en behoudt het recht om te annuleren.
    Aangegeven levertijden op de website worden ook in de mail bevestiging naar u toe nogmaals aangegeven.

    Garantie

    Op al onze producten zit een garantie van 2 jaar voor consumenten. Mocht er na die periode als nog iets mis zijn met het product dan mag je gewoon contact met ons opnemen. We streven er na om kwalitatief goede producten te leveren met een lange levensverwachting. Daarom nemen we iedere klacht uiterst serieus en zullen trachten deze snel en naar tevredenheid op te lossen. Dit kan middels reparatie of het verstrekken van een vervangend product.

    Klachten

    We streven ernaar om iedere bestelling snel, correct en in perfecte conditie af te leveren. Mocht dit niet het geval zijn dan willen we je vragen om de volgende procedure te hanteren:

    1. Stuur een mail met de omschrijving van de klacht naar klantenservice@zeerfraai.nl
    2. Geef in de mail aan om welk item het gaat
    3. Geef in de mail aan om welk ordernummer en factuurnummer het gaat
    4. Stuur altijd foto’s van de klacht

    We streven er naar om iedere klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen!

    Vindt u onze oplossing niet voldoende, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.